Reklamacje 

Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu  
gwarancji lub niezgodności produktu z umową. 

 

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji? 

Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do gwaranta. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej. 

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową? 

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.  

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.  

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia: 

  1. adres e-mail: biuro@solidnafirma.com, na który możesz wysłać reklamację;
  2. adres Sprzedawcy: MARPOL Marek Palusiński, ul. Majakowskiego 38, 41-300 Dąbrowa Górnicza;
  3. telefon kontaktowy: +48 669 005 276;

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu. 

Informacje dodatkowe: 

Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu sklepu. 

Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu sklepu. 

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

 
Do pobrania: